Veckans första!


Så vart det måndag igen!
Ännu en vecka med nya inköp av spel och annat kul!

För närvarande ligger det några paket som är på
ingång, följer upp med bilder så fort jag fått paketen såklart!

2 paket satt i brevlådan vid hemkomsten idag!



Klassiska Tetris, PAL-version till Nintendo 8-bit.




Street Fighter II Special Champion Edition till Sega Megadrive 16-bit.
PAL version, inköp från en tysk återförsäljare på tradera
(Spelet har inget med tyskland att göra, bara han säljer det därifrån.)
Han har huuuur mycket som helst, till riktigt bra priser!



Nu är det bara 14 minuter kvar, sen ska jag iväg och spela fotbollsmatch.

Nya skor inhandlade + min sambo's storebror kom förbi med ett par som jag kan använda.
Allt på samma gång? Kändes som man var på jobbet... :)

Hoppas Pro Wrestling kommer imorgon, can't wait!


Kommentarer
Postat av: Josefine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 16:29:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0