Hemma igen efter besök i Bergshamra!

Jaha då var man hemma igen!

Fotbollen gick ju galant, Wernblom såg stark ut, Toivonen va ovanligt blek, Safari missade
fler passningar på 2 halvlekar än vad jag gör på 1 säsong (om jag nu spelar en.)

Hann inte mer än sätta mig förrens jag införskaffat ännu en klassiker!



Så fint är inte det exemplaret jag köpt men det är inte långt ifrån.
Återkommer med en bra bild när jag fått spelet, fick en bild på det av killen
jag köpt det av, men det verkar ha fått egna ben och försvunnit från skrivbordet.

Fick även en leverans från www.spelfyndet.se idag, vilket jag glömt bort helt!
Det var 1st Resident Evil 4 Biohazard japansk mixad figur (fick såklart den tråkigaste, oväntat.)
Street Fighter 4 Chun-Li figur, min 2:a, kom även mixad, riktigt fin liten sak.
Ballaste av allt, Hammer Brother, från Super Mario serien, lägger upp en bild imorgon vid tid.

Imorgon är det dags för fotbollsmatch, BKV Norrtälje vs Uppsala Division 3 Norra Svealand
på Studenternas IP i Uppsala.

GN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0